Logga in


Jag önskar
Att jag aldrig lät dig förstöra mig
Jag önskar
Att jag aldrig trott på dina ord
Jag börjar tvivla
På om det verkligen är omedvetet du gör illa mig
Jag kommer aldrig
Någonsin lita på dina ord igen
Du är ett avslutat kapitel
Som jag river ur boken och bränner upp
Jag är behandlad
Som en idiotisk trasdocka
Jag förstår nu
hur miserabelt du lever
och vilken fullständig idioti du använder
för att förstöra för alla som inte är du


Låt mig
Få må bra & vara skadefri
Låt mig
Få leva ostört & få slippa törnarna i kransen



Fri vers (Prosapoesi)
av Nattramn
Publicerad 2013-08-18 00:01