ack,...........
denna längtan
ack, denna längtan
det var den
som höll henne vid liv.
vad hon längtade efter?
gåtfullt,
inte ens hon själv
visste.
Fri vers av KYREUS of Sweden
Publicerad 2013-12-26 13:46
Lena Själsöga Keijser
en vacker bok att öppna
2013-12-29
Beatriz Quevedo de Hansen
Ja så kan det vara...tänkvärda ord...
2013-12-27
Teresia Ridell
Denna eviga längtan..längtar vi inte alltid efter något..till något..eller någonstans ? Likt drivved..oftast vet vi inte vart eller varför.. Fina och tänkvärda rader, min vän !
2013-12-26
ej medlem längre
Bra beskrivning av den där diffusa känslan av det är något som saknas i livet... känns igen. Men som sagt VAD är det vi längtar efter?
2013-12-26
ResenärGenomLivet
Fint skrivet...man börjar själv fundera...vad längtar jag efter?
2013-12-26