Logga in


Vi är monster
Vi är underbara
Vi är förstörare
Vi är konstnärer
Vi är mördare
Vi är älskare
Vi är jordens fula, avskyvärda och totala avskum
Vi är det vackraste som finns

~



Fri vers av Vinterkungen
Publicerad 2014-03-19 03:06