Den fakta jag fattat är att alla fakta jag har snurrar runt
runt
runt
Och ju mer jag tänker på den där fakta som jag fattat desto snabbare snurrar det runt
runt
runt
När jag tar upp det blir det på riktigt lixom, men om jag bara tiger så tiger hela jag.
Blir inåtvänd. Insidan ut, fast endå inte.
Omslukad av min egen hemlighet.
Så hur blir jag då av med den?
Fri vers av C.H.K.T.A
Publicerad 2014-06-02 22:16