Logga in


Det finns nivåer av allt,

ensamhet till exempel.

Det finns ingen som förstår längre,

och jag förstår att de inte förstår.

Ensamhet är hemsk när den är riktig,

och jag svamlar inte orimligheter som regel.

Insikten om hur ni försvinner dödar mig,

och ni ska inte klandras för detta.

Att ge upp har för mig blivit

det enda rimliga.

Ensam ger man upp, och klandrar bara sin egen jävla skit.



Fri vers av Bo H Bazooka
Publicerad 2016-12-01 01:14