Det finns i alla fall
något som lever i mig
och som vill leva om i mitt inre
Fri vers (Fri form)
av Valter Örn
Publicerad 2017-03-29 23:53
Sefarge
Det kanske inte är en så stor konst -när man lever om I sig själv? :)
2017-03-30
Det finns i alla fall
något som lever i mig
och som vill leva om i mitt inre