Det är en sorts trygghet i att läsa prosa,
alldeles oavsett författare,
bara det är god läsning
och en vet med sig
att allting har ett slut
som en inte somnar av precis heller.
Fri vers av lodjuret/seglare
Publicerad 2017-06-04 13:37
Det är en sorts trygghet i att läsa prosa,
alldeles oavsett författare,
bara det är god läsning
och en vet med sig
att allting har ett slut
som en inte somnar av precis heller.