Logga in




Smärta

Smärta som plågar smärta som vågar
smärta som ler nu känner jag mer.

Dagarna går och en känslan av tomhet består,
Men åter vi mot ljuset når för nu känner jag en tår
Kanske modet och kraften vi har får oss att stanna kvar,även med ett öppet sår som drar.

Nu jag dig kan känna så okej du får väl fortsätta bränna
Så länge jag bara lite snälla snälla får känna.

Så du lilla smärta fortsätt bränna.
Men snälla låt mig få känna

//Pierre



Fri vers (Fri form)
av Pierre.A
Publicerad 2018-01-01 16:50


Pierre.A
Välkommen ! Tycker ni om mina dikter och vill läsa fler så får ni gärna bidra med en gåva via Swish på 0729718213
2018-01-03