Människor saknar oftast en bekräftelse på sig och sitt sätt att vara, och det kan ställa till med mycket bekymmer
Man kunde önska att det som i den gamla julfilmen Tomtens Verkstad från Disney,
fanns en gammal Tomtefar som satt och stämplade Approved på människorna
Fri vers (Prosapoesi)
av Valter Örn
Publicerad 2018-05-18 11:53
Lars J
Det enda raka är att vara tillfreds med den vi är och kunna acceptera oss själva. det hjälper också om vi utför handlingar som är kloka och inte sårar andra. då kan vi tillåta oss att godkänna oss själva och det är väl ganska enkel logik, eller hur? :-)
2018-05-18
Solstrale
Jag brukar försäkra mig om att den andre tagit emot min välmening, tro checka om den andre fattat att jag uppskattar denne ...
2018-05-18
Sefarge
Ok ! I rumpan? Blir det inte För mycket Mee-to stämpel Då?
2018-05-18
Jeflea Norma, Diana.
Jag tror på jultomten ändå säger nej
2018-05-18