Ofta är man mer tacksam och glad
över det man betalar för;
än det som inte kostar något
Fri vers (Prosapoesi)
av Valter Örn
Publicerad 2018-06-28 09:55
Magica
Näe, behöver inte stämma.
2018-06-29
Elisabeth Nilsson
Det borde vara tvärtom, kan man tycka.
2018-06-28
Sefarge
Stolpskott Smäller högt Men ger ingen Utdelning? ;)
2018-06-28
HenrysDotter
Underligt att vi är så underliga...
2018-06-28
träsnidaren
Tänkvärt
2018-06-28