Logga in


Ofta är man mer tacksam och glad

över det man betalar för;

än det som inte kostar något



Fri vers (Prosapoesi)
av Valter Örn
Publicerad 2018-06-28 09:55


Magica
Näe, behöver inte stämma.
2018-06-29


Elisabeth Nilsson
Det borde vara tvärtom, kan man tycka.
2018-06-28


Sefarge
Stolpskott Smäller högt Men ger ingen Utdelning? ;)
2018-06-28


HenrysDotter
Underligt att vi är så underliga...
2018-06-28


träsnidaren
Tänkvärt
2018-06-28