Kanske är det rädslan för att åter mista orden
Som får mig att tveka med att berätta om
De känslor jag bär på i djupet av mitt hjärta
För rädd erkänner jag villigt att jag är
Om inte annat så för att inte längre orka
Bära allt det som jag inte törs berätta
Rädd för att bryta ihop och tappa allt
Som förmodligen borde komma ut
Innan det blir för sent
Fri vers av Maria Sundelin
Publicerad 2019-04-09 23:56
ULJO
Viktigt. Släppa kontrollen. Släppa ut känslorna. Berätta
2019-04-10
Marita Ohlquist
Hoppas du kan lätta ditt hjärta och bli av med din innersta smärta innan det är för sent!
2019-04-10
Lars Hedlin
Stark och känsloladdad!
2019-04-10