Logga in


Det är svårt att njuta
i ständig motvind.
Särskilt när vindarna hycklar.
..och jag tänker inte spela spelet.
Inte deras spel.
Aldrig.
Att på riktigt följa det som känns rätt,
är att vara tålig.
Vara tålig på sitt eget sätt.
Det gäller att skydda själen,
inte låta deras ord förstöra
eller styra.
De vet inte,
de bara tror.







Fri vers av Krimskramsan
Publicerad 2019-09-22 20:57