Logga in


PMS-häxans obarmhärtiga entré.




Jag är kvävd gråt i natten
ingen som hörs
Jag är dimmor på mörka vatten
ingen som störs

Jag är ensam i min säng
Ingen värme som förut
Jag är vissen sommaräng
Allt dör visst tillslut

Jag är giftet i min dryck
I en vecka då och då
Jag är utbytt i ett ryck
Mot Ursula den grå

Jag minns det allt för sent
Mina utbrotts onda grund
Jag ursäktar mig klent
Önskar egen evig blund

Jag lämnar bort mitt jag
Till häxans makt och ord
Jag starka, blir till svag
Trycks ner i lerig jord

Jag är kvävd gråt i natten
Ingen som hörs
Jag är dimma på mörka vatten
Ingen som störs




Bunden vers (Rim)
av annapoem
Publicerad 2019-12-19 21:42


Stay Golden
Arma tösa <3
2019-12-20


Stay Golden
Arma tösa <3
2019-12-20