Logga in


Hur känns det att bli medveten
om att ni kommer dö,
av det virus ni smittats av ?

-Ja har man upplevt allt det
som alla andra bara kunnat
drömma om,
för att de är för dumma
i huvudet
till att praktisera något,
och älskat mycket
men hatat mindre
som dessutom fått
friska barn
till skillnad från
övriga människor
samt även lyckats
bibehålla förståndet,
i motsats till alla er andra,
och att det är värre än döden
drabbas av människor,
hoppas jag att ni fått
ett uttömmande svar.

*



Övriga genrer (Drama/Dialog)
av Notarius publicus:Sten Wiking
Publicerad 2020-03-19 06:50