Logga in


(apropå P3 $logan)



All musik är väl
egentligen Ny

Som man lyssnar på
för första gången?

Även om den skrevs
För 300 år sedan. ..



Fri vers av Sefarge
Publicerad 2020-04-12 07:51


Scarlett Miryam
Ohh ja... jag har varken hört de nya "undren" eller de äldre, tänk allt jag kan låta mig behagas av! (Om jag går in på gratis-YouTube? Eller, som man gjorde en gång i tiden: BETALADE för glädjen av andras skapelser... nyhetens obehag för en del?)
2020-04-14


Bodingen
Jäpp, hörde proggarna i Ny-nningen för första gången i förra veckan.
2020-04-13


Lena Staaf
Ja, perspektivet avgör allt!
2020-04-12