Logga in


Så varför gör man sig till egentligen kan man fråga sig
då man bara känner sig som en kväsare
En som skriver ner en massor av skit som ingen är
intresserad utav att läsa då de visst denna människa
vill hålla på och stävja
Få hans självförtroende i sank då han lika bra kan börja
klottra på tunnelbanans stora plank
Skriva ner en och annan liten tagg lite snyggt i hopp om
att få lite uppmärksamhet ifrån allmänheten
då det här ändå är planeten där han bor
Men för att få några läsare på styva linan får man nog
börja med lite hor
Sälja sig själv helt naken utan ens ha på sig ett par skor..

Gott om alster men ont om läsare!

Ken Cassel
16/7-2020



Fri vers av Ken Cassel
Publicerad 2020-07-16 20:12


ej medlem längre
"Sälja sig själv helt naken utan ens ha på sig ett par skor.." fick mig att skratta =)
2020-07-20