jag sitter med gammla minnen i från minna brott som
jag fullständigt inte bryr mej om för jag känner ingen
ånger men jag vet att jag har gjort fel . sjukt tänker ni
men när jag begick dom var jag full av dråger och alkohål
och när jag blev intagen på Rätts psyk så ger dom mej
ingektioner och medesiner . som dämpar minna känslor
och så när ska jag få chansen att känna efter när jag är
gammal och grå ska min ålderdom bli full av ånger
och onda tårar som svider i minna ögon är det så jag ska
avsluta mitt liv . okej det blir väl rättvist då men vad är
det för vägar jag valt jag har inte left så mycket i mitt liv
när ska jag få njuta ut av mitt liv jag har suttit i 20 år nu
Fri vers av den nakna poeten
Publicerad 2020-09-14 19:14
ej medlem längre
du ska vara glad att du hittade den här sajten eller att den hittade dig vart skulle du varit annars? bara styrketränat dagarna i ända? =| ja 20 år är mycket men dom första 20 åren av mitt liv (jag var oskuld tills jag var 30!) var totalt skit så jag förstår dig... men du har ju levt livet ändå? det är inte många som gör det vissa dör som oskulder eller kommer på att dom är gay egentligen efter 30 års äktenskap! tänk på dom! stackare... eller kommer ihåg en älskad från barndomen som dom letar upp på facebook och inleder en relation med och blir äntligen lyckliga... eller så gör man en tjej gravid och hon ville inte göra abort och ni lever olyckliga i alla era dagar det finns många många öden i världen... du lever i alla fall! du längtar! du har känslor! drömmar! massa massa hopp! tänk dom som inte har poesin inte har något kreativt i sin kropp och sitter där du gör? vad är deras mening i livet? så många är bittra över sin situation... och vill bara förstör för andra dom känner aldrig lycka =(
2020-09-15