Kommer jag att älska och bli älskad igen?
Skit i det just nu.
Viktigare är;
kommer jag att åtrå eller bli åtrådd igen?
Det är fan det mänskliga begäret som tar över när kniven ligger mot strupen så att säga.
Platonisk kärlek finns i överflöd.
Det är inte vad jag söker.
Jag söker det som var.
Finns det kvar?
Fri vers av Uråldrig
Publicerad 2020-10-18 00:19
ej medlem längre
love död
2020-10-18
Åse Tropp
Dina rader är det bästa jag läst på länge!
2020-10-18