Om Hisings Polisen haft inbrott omkring 2011-12
och saknar övervaknings utrustning eller spanings
så kan den finnas ovanpå mig och använts olagligt.
De som har saken, bör lämna tillbaka den till Polisen.
Att använda Statens egendom på detta sätt är förenligt
med Stor fara för allmänheten, och utgöra hot mot oss.
Det är ingen leksak!
Den skadar oss!
Återlämna den!
Övriga genrer (Drama/Dialog)
av Catherine Brandt
Publicerad 2022-01-11 00:22