Jag kryper för dig
Bara du ser mig, bara du vill röra vid mig
Så förnedrande
Ser mig själv från igår kväll och längtar att återerövra det minnet
Jag är stark
Jag är fri
Jag behöver ingen
Varför kryper jag?
Fri vers av Mackan 1966
Publicerad 2025-10-09 07:36
S.A.I. Steve Lando
frågan är varför man skulle tycka det vara förnedrande att krypa inför någon man suktar efter? Kryp på!
2025-10-09