det smärtar så starkt när en i ens
närhet sviker en starkt besvikelsen
om och om igen under årens lopp
tar det aldrig stopp dom tar energi
över pettiteser och småsaker som
är så små för dom men som betyder
så mycket för mej och blir stora när
man sitter inlåst åter igen stänger
jag kontackten med dom men endå
är det jag som får lida för deras mistag
dom borde ha mer förståele för min
sitation men ej bara profichonelt skit
prat blaaaaaaa !!! jag vet att vissa ord
är fel stavade nu men jag orkar inte ändra
Fri vers av den nakna poeten
Publicerad 2022-09-22 10:59
stormengudrun
Man förstår vad du menar även fastän profichonelt är felstavat. Professionellt skrivet!
2022-10-12
angela Täubert fd Jansson
Bra att du uttrycker vad du känner. Tråkigt med de som sviker.
2022-09-22