Logga in


det smärtar så starkt när en i ens

närhet sviker en starkt besvikelsen 

 

om och om igen under årens lopp 

tar det aldrig stopp dom tar energi 

 

över pettiteser och småsaker som 

är så små för dom men som betyder 

 

så mycket för mej och blir stora när

man sitter inlåst åter igen stänger 

 

jag kontackten med dom men endå 

är det jag som får lida för deras mistag 

 

dom borde ha mer förståele för min

sitation men ej bara profichonelt skit 

 

prat blaaaaaaa !!! jag vet att vissa ord 

är fel stavade nu men jag orkar inte ändra 



Fri vers av den nakna poeten
Publicerad 2022-09-22 10:59


stormengudrun
Man förstår vad du menar även fastän profichonelt är felstavat. Professionellt skrivet!
2022-10-12


angela Täubert fd Jansson
Bra att du uttrycker vad du känner. Tråkigt med de som sviker.
2022-09-22