Logga in


Jag föddes och nu är jag här,
strypt av vintern som också krymper världen.
Den förvrängs till något oigenkännligt,
till en sten som jag klämmer hårt i min näve.
Och så står jag här helt ensam,
ensam i vintern. Utan värme eller tröst eller ro.
Men jag föddes.



Fri vers (Fri form)
av Kajsa M
Publicerad 2023-01-10 19:36


¡se necesitan dos para bailar un tango!
kläm snö till en snöboll några gånger sen gör du en snölykta och sen kan du ha ett ljus i mitten och den lyser för dig och ger dig allt du behöver glöm inte ljuset levande ljus är fint be till någon du älskar de kan va vid liv också <3
2023-01-14