min vän blev kär i en man vid 80 år-
jag såg hur hennes ögon lyste.
han kramade alltid henne när dom möttes.
man såg dom mådde bra i hop.
ringde alltid sa god natt..
dom fick ett år till samans.
sen följde hon han in i döden.
var vid hans sida hela tiden.
bättre lycklig av kärlek.
än flera år av bråk o hat -
av birgta 17 2 2024
Prosa av siv birgitta.a.
Publicerad 2024-02-17 09:10
Anya
Så fint.
2024-02-19
Anonym__
En bra insikt!
2024-02-19
Staffan Nilsson
Kärleken är alltid ung!
2024-02-19
alicja lappalainen
LIVSBEJAKANDE
2024-02-17
Öknens Ros
Så vackert om riktig kärlek.
2024-02-17