Hat är en akt i självförsvar
Jag kliver i samma fälla
Som så många gånger förut
Hur ska jag kunna se stjärnorna
När solen alltid lyser?
Släck lampan, älskling
Vi lider båda av insomnia
du dricker inte kaffe,
energidricka funkar lika bra
men mindre romantiskt
snälla somna inte redan
Du drömmer mardrömmar att jag lämnar dig
jag tror jag drömt samma sak,
men jag glömmer alltid när jag vaknar
i dina armar
det här är ett självskadebeteende
och ett mordförsök
all we have is love (nothing else)
vi hoppar tillsammans
jag kommer lämna dig
du kommer glömma mig
sen är vi kvitt
(snälla förlåt)
(snälla jag älskar dig)
Fri vers av uppriktigtsagtt
Publicerad 2024-04-16 17:21
Temperaturen
"Hat är en akt i självförsvar" jag ser det som freud hat är något från det förflutna som du inte tagit tag i "jag kan inte hata"
2025-01-18