Va tycker skrivarlyan om Israels
folkmord ?
-Hm..jag tänker skriva en bök om det.
En... vad !?
-En bök, ni vet en sån där med en massa
ord och meningar i.
Men heter de inte bok istället för bök ?
-Nä,inte den här boken för denna bok
är inte som andra böcker.
-
Övriga genrer (Drama/Dialog)
av Notarius publicus:Sten Wiking
Publicerad 2024-05-05 22:12