Logga in




Va tycker skrivarlyan om Israels
folkmord ?

-Hm..jag tänker skriva en bök om det.

En... vad !?

-En bök, ni vet en sån där med en massa
ord och meningar i.

Men heter de inte bok istället för bök ?

-Nä,inte den här boken för denna bok
är inte som andra böcker.


-



Övriga genrer (Drama/Dialog)
av Notarius publicus:Sten Wiking
Publicerad 2024-05-05 22:12