Ibland vill man gråta över allt dumt i världen. Om vi gråter tillsammans alla vi människor kanske floden av tårar kan svepa med sig skiten nånstans långt bort dit ingen når så alla andra varelser på denna jord också kan pusta ut och sen lever vi bara bland allt det vackra och fantastiska som vi fått till låns helt gratis på denna enda färd. Visst?
Fri vers (Fri form)
av Jane S
Publicerad 2024-08-20 22:02
Jane S
Tänkte inte på det…;) ja vilken osis :(
2024-08-21
Max Poisé
Sen är det ju så osis att det är så himla individuellt vad som är dumt och inte...Om vi alla tyckte likadant så skulle det säkert vara så att det som är dumt nu inte skulle existera. Men att alla ska tycka likadant gör ju att det är dumt i sig. :-)
2024-08-21