Logga in


OK. Den är fånig. Och töntig. Men rolig.

Jag var hög,
jag var hård
men jag välte
jag var kall,
jag var svår
men jag smälte
vid ett rödljus
kom ett nödljus
och hon log,
vilken smäll
ja, hon måste ha haft
minst rött bälte.



Fri vers (Fri form)
av Lustverket
Publicerad 2024-11-09 23:25


ej medlem längre
Ja den är kul. Lite fin med.
2024-11-11