jag ropade till min son.
mike gå inte ut vi satt .
i köket drack te kände jag.
fick inte luft hade öppet fönster.
likadant i dag varit hemskt .
hennes man borrade för en stund sen-
en klockan var halv 7 när jag fick anfall-
jag stod i fönstret o kämpade för att få luft.
det är inte roligt för min son att se.
jag tog min medicin sitter i stora rummet nu .
skakar i hela kroppen ont i hela kroppen.
ont i huvudet täppt i näsan.
det hjälper inte att ta nässpray. sen suddigt i ögonen-
jag sitter i fåtöljen o sover kan inte sova våningen .
under henne hör hur hon drar i bordet tappar saker i golvet hela tiden-
får ont i huvudet av henne kan inte andas av henne , känner hennes hat.
gnäll varför skall jag ha en 4 vi är två personer hennes släktingar behöver den
vi har bott här länge hon lever i fantasins värld nån måste bara ta bort henne .
av birgitta 30 11 2024
Prosa av siv birgitta.a.
Publicerad 2024-11-30 19:27