Logga in


Julafton stinker.

.
.
.
När poeter.se är det bästa sällskapet för en då jävlar har det gått långt och lågt
det är då du inser att du är på botten
en cyklisk Marianner-grav
fundera på varför hjärta rimmar på smärta
liv på naiv
allt stinker särskilt vid juletid
allt stinker stinker ovh stinker
mest stinker julen

jag avskyr julen julångesten skjuter upp till stratosfären
det är ett teleskop mot det förgångna
alla missade chanser alla jävla fails
en massa känslor av saknad och tillkortakommanden
en massa stress
jag mår verkligen skit av det här
det gäller att uthärda till juldagen





Fri vers av Tidsljus_Timelight
Publicerad 2024-12-24 21:02


Gunnar Hilén
Du får andas nu. Den är över.
2026-01-14