Känner skam
Vill inte prata med dig
Vill vara ensam
Håller fast i denna känsla
Som blir permanent av mitt krampaktiga grepp
Släpp taget
Känslor går och kommer
Inget är permanent
Fri vers av Mackan 1966
Publicerad 2025-10-09 07:35
Dolcehalit
Mycket är förgängligt, och kan vara modigt ibland att släppa taget.
2025-10-09