Ingen ägde mig som barn
det fanns ingen utstakad plan
men jag hade en inneboende moral
ett sinne för andras plågande kval
Fri vers av Dolcehalit
Publicerad 2025-03-14 23:37
Ingen ägde mig som barn
det fanns ingen utstakad plan
men jag hade en inneboende moral
ett sinne för andras plågande kval