Logga in




bänk


Vi behöver alla få
en rastplats i livet
då och då

att sörpla en kopp kaffe
eller två
inmundiga en macka
eller två

En bänk att vila på



Bunden vers (Rim)
av stormengudrun
Publicerad 2025-07-26 15:02


Jimmy.Backlund
Ja det håller jag med om helt klart
2025-08-23


Blomma-Stjärna
ja, det lilla kan göra susen!
2025-07-27


Sefarge
Rasta-maniana! Himlen är för det mesta vilsamt blå? ;)
2025-07-26