bänk
Vi behöver alla få
en rastplats i livet
då och då
att sörpla en kopp kaffe
eller två
inmundiga en macka
eller två
En bänk att vila på
Bunden vers (Rim)
av stormengudrun
Publicerad 2025-07-26 15:02
Jimmy.Backlund
Ja det håller jag med om helt klart
2025-08-23
Blomma-Stjärna
ja, det lilla kan göra susen!
2025-07-27
Sefarge
Rasta-maniana! Himlen är för det mesta vilsamt blå? ;)
2025-07-26