Logga in




läser dylans memoarer del1
och jag tycker det
är motbjudande
mycket namn som
förekommer
i hans berättelse
men skulle jag
skriva om mitt liv
skulle det inte
bli annat än¨
likadant
men vem har
hört talas om
bosse jansson
håkan svalling
och larserik
berggren

min farsa
skrev sina memoarer
då han
var 82 år
utan att ha med
så mycket namn



Fri vers av SIDA GULDPOJKE
Publicerad 2025-11-29 21:24