Logga in


Var det verkligen så ytligt
Det vi delade med varann
Var det verkligen så otydligt
När jag låg där i din famn

Och var allt på låtsas
Fast jag kände allt så starkt
Hur vi kunde kramas och brottas
Kanske var det inget alls

Kanske var inget på riktigt
Bara en önskan, inget mer
Kanske var det aldrig viktigt
Något helt uppenbart som jag inte ser

Kanske var jag ett skämt
Och du var en lek
Efter allt som nu har hänt
Efter alla svek

Även när du är trevlig
Även när jag ler

Så blir det ändå aldrig något mer



Fri vers av Nannastasia
Publicerad 2025-12-22 23:24