Var det verkligen så ytligt
Det vi delade med varann
Var det verkligen så otydligt
När jag låg där i din famn
Och var allt på låtsas
Fast jag kände allt så starkt
Hur vi kunde kramas och brottas
Kanske var det inget alls
Kanske var inget på riktigt
Bara en önskan, inget mer
Kanske var det aldrig viktigt
Något helt uppenbart som jag inte ser
Kanske var jag ett skämt
Och du var en lek
Efter allt som nu har hänt
Efter alla svek
Även när du är trevlig
Även när jag ler
Så blir det ändå aldrig något mer
Fri vers av Nannastasia
Publicerad 2025-12-22 23:24