Logga in


Att se sig själv
i kubik är svårt
Att förstå hur
vissen man
blivit med
ålderns rätt
Och sen inse
att man har
högst tio
år kvar att leva
Vad blir det
av en i
fortsättningen
under dessa år



Fri vers av SIDA GULDPOJKE
Publicerad 2026-01-02 05:04


med viss svårighet!
kanske en kommentar till ekelöfs att se sig själv i andra? oavsett så är det bra i sig
2026-01-02