Jag är sjuk i hjärtat
Mitt blod är förgiftat av smärta
Skelettet som bär mig är ihåligt av tomhet
Snälla knacka försiktigt om du vill komma in
Och bada i mitt hav av ogråtna tårar
Fri vers av Lucia szst
Publicerad 2026-03-07 23:09
SIDA GULDPOJKE
en go dikt med känsla och förnuft.
2026-03-17
S.A.I. Steve Lando
finns bara gråtna tårar här, men man finns här för dig. Så känner man, efter denna dikt. Fint
2026-03-08