Ni är inte på min sida
Jag vet hur ni vill att jag ska dö
Jag kan inte dö
Ändå sitter ni här och hoppas
Jag har fan inte gjort ett jävla jota
Mot er
Ingen annan heller
Ni är avundsjuka och svartsjuka
Ni gillar inte att jag latar mig
För er ska jag vara en mönsterelev
Som sliter ut sig för er
Och hamnar i trubbel
Ni har låtsas varit på min sida
Men det var när jag sprang era ärenden
Ni har dålig karma
Det är inte mitt fel
Det kommer gå dåligt för er
Inte för mig
Fri vers av Madeleine Eriksson
Publicerad 2026-06-23 21:25
Merrill
Stark text. Om självförsvar tänker jag. Jag tycker särskilt om "Ni har låtsas varit på min sida Men det var när jag sprang era ärenden"
2026-06-24