Logga in




Känner du dig som tillhöra flera 'läger' samtidigt. Det vill säga att du delvis tycker händelser är som en hobby du har. Samtidigt är en sorts samvete för andra ta del av reaktioner, tankar och känslor hos dig själv där du avskyr det du 'ser'?






Iakttar du dig själv utifrån?

Som om livet vore att gå på teater

och du själv står på scenen,

samtidigt som du är

en del av publiken?



Prosa av lodjuret/seglare
Publicerad 2026-06-23 23:19


Gunwale
Neuronerna menar jag väl…
2026-06-25


Gunwale
Välutvecklat spegelsystem -- eller vad det skulle vara för diagnos... Nåt med dom där spegelneutronerna.
2026-06-24