Jag tänder stjärnor i natten
på himmelen
i tanken
vi expanderar?
ja det mörka är mörkt nu
men det blir liksom ljusare då?
för där ljuset är ?
kan mörkret inte vara älskade?
Fri vers (Fri form)
av Ninananonia
Publicerad 2026-06-25 10:18
The Viking
Utan mörker inga stjärnor...
2026-06-25