Gud!
jag känner dig
du är så otroligt vacker!
din närvaro
omfamnar mig
och jag behöver ingen annan
för där du är
finns inget mörker?
jag känner dig
nära nära
du är ljus
du är värme
du är kärlek
du är 3
du är
ande
kropp
och själ
du är gud
min gud
och du vet att jag litar på dig
till 100 procent
ända in i hjärtat
jag älskar dig
gud
förlåt mig för mina synder
för dem som jag har sårat i mitt liv
och jag lovar att förlåta dem som
har gjort mig illa
jag ber dig att förlåta dem som har gjort mig illa
beskydda mig och alla som jag känner
i evig tid
i evig tid älskar jag dig gud
Fri vers av Ninananonia
Publicerad 2026-06-25 14:35
Marita Ohlquist
En fin text, varav hjärtat är fullt, skriver pennan.
2026-06-26
Bibbi
Amen.
2026-06-26
Carola Viola Hedelius
Så härligt att se att det finns människor som tror och litar på sin skapare! Fin kärleks förklaring till vår Gud Amen!
2026-06-26
The Viking
Jo, Gud är vår tillflykt och vår tro...
2026-06-25