Logga in


 

har sett det förr

skrattar och tänker

visst är det roligt

när någon gör narr av sig själv

 

och har distansen

att se

men också viljan

att skämta med andra

 

människor uppfattas inte

som roligare än dom gör sig

och det glädjer

när insikten finns

 

(c) tk.

 

 



Fri vers av thyra
Publicerad 2011-07-08 00:00


lodjuret/seglare
jag tycker du finner ord på sånt som en annan ibland bara har på tungan
2011-07-18


Marja-Liisa Koski
Stämmer bra! ML
2011-07-08


Ninananonia
Ja visst är det så... :) :)
2011-07-08