har sett det förr
skrattar och tänker
visst är det roligt
när någon gör narr av sig själv
och har distansen
att se
men också viljan
att skämta med andra
människor uppfattas inte
som roligare än dom gör sig
och det glädjer
när insikten finns
(c) tk.
Fri vers av thyra
Publicerad 2011-07-08 00:00
lodjuret/seglare
jag tycker du finner ord på sånt som en annan ibland bara har på tungan
2011-07-18
Marja-Liisa Koski
Stämmer bra! ML
2011-07-08
Ninananonia
Ja visst är det så... :) :)
2011-07-08