Det är inte de ord du säger som gör mig rädd,
det är inte skiten vi gått igenom som hindrar mig,
det är inte dig det är fel på
Det är saknaden av att ha någon vid min sida som tär på mig,
det är saknaden av att tillhöra någon som gror i mig
och det är saknaden av dig som skriker i mitt huvud
så högt att det värker
Det är inte du och jag
och det är inte jag och du,
det är våra älskade hjärtan som har gått itu
Fri vers av Paulis
Publicerad 2012-12-27 13:01