Logga in




lånad bild

 

av alla frukter är jag nog

en clementin

 

liten

nätt i handen

svårskalad

saftig

söt


med en twist av

syrlighet

föredrar mig dock själv utan

hårda

slemmiga

kärnor

då jag egentligen 

 

är len som en persika...

 

 



Fri vers (Fri form)
av mysing
Publicerad 2013-02-22 01:37


Marianne Räf
Jyst självporträtt!
2013-02-22


ej medlem längre
mjukt å fint..
2013-02-22


ej medlem längre
Som en liten sång!
2013-02-22


SIDA GULDPOJKE
tuycker inte om kärnhus jag heller. bananer är bäst.
2013-02-22


ej medlem längre
Fyndigt å fint!
2013-02-22