lånad bild
av alla frukter är jag nog
en clementin
liten
nätt i handen
svårskalad
saftig
söt
med en twist av
syrlighet
föredrar mig dock själv utan
hårda
slemmiga
kärnor
då jag egentligen
är len som en persika...
Fri vers (Fri form)
av mysing
Publicerad 2013-02-22 01:37
Marianne Räf
Jyst självporträtt!
2013-02-22
ej medlem längre
mjukt å fint..
2013-02-22
ej medlem längre
Som en liten sång!
2013-02-22
SIDA GULDPOJKE
tuycker inte om kärnhus jag heller. bananer är bäst.
2013-02-22
ej medlem längre
Fyndigt å fint!
2013-02-22