Jag är den ni vill att jag ska vara
Alltid försökt passa in
Som en missbildad kameleont
Blev neongrön bland det gråa
Försökte ändå
Hålla huvudet lågt
Hoppas ingen ser
Jag har varit många olika personer
Olika från dag till dag
Vem kommer du tycka bäst om?
Ansträngningen gav inget
Nu är jag tom
Jag är en vit duk
Men ändå så full med färg
Jag vet inte hur jag är
Jag vet bara vem jag är
Tjejen som stack ut
...Och fick er att passa ihop
Fri vers av Bitförbit
Publicerad 2013-07-24 16:11
Nicklas
Väldigt viktigt att du tänker på dig själv också. Du är inte på denna jord för att tillfredställa andras behov. Du är här för att leva ditt liv. Att vara dig själv. Och det är ju, när du slappnar av och släpper fram ditt riktiga jag - som du är ditt bästa jag.
2013-08-05