Logga in



Det lär dröja

Mera troligt är i sådana fall världens undergång

Att våran så förtjusande himlakropp bara tröttnar på oss

och skakar av oss alla parasiter

till människor

Och det för att sedan bara gå vidare med sitt liv flygandes

fram i universum som ingenting har hänt

Och att jorden kommer att återhämta sig om vi bara

försvinner

är ju numera allmänt känt

Klart att den kommer

Så Jordens undergång lär nog dröja medan

världens undergång

kan komma ganska så snabbt

För kan ni inte känna hur det här bara luktar bränt?!

Vi är rökta helt enkelt..

Ken Cassel
20/8-2013



Fri vers av Ken Cassel
Publicerad 2013-08-20 18:40


ResenärGenomLivet
Jaa, vi håller på att såga av grenen som vi sitter på...:-)
2013-08-20


ej medlem längre
Väl skrivet och kloka tankar du har... *L*
2013-08-20