Det lär dröja
Mera troligt är i sådana fall världens undergång
Att våran så förtjusande himlakropp bara tröttnar på oss
och skakar av oss alla parasiter
till människor
Och det för att sedan bara gå vidare med sitt liv flygandes
fram i universum som ingenting har hänt
Och att jorden kommer att återhämta sig om vi bara
försvinner
är ju numera allmänt känt
Klart att den kommer
Så Jordens undergång lär nog dröja medan
världens undergång
kan komma ganska så snabbt
För kan ni inte känna hur det här bara luktar bränt?!
Vi är rökta helt enkelt..
Ken Cassel
20/8-2013
Fri vers av Ken Cassel
Publicerad 2013-08-20 18:40
ResenärGenomLivet
Jaa, vi håller på att såga av grenen som vi sitter på...:-)
2013-08-20
ej medlem längre
Väl skrivet och kloka tankar du har... *L*
2013-08-20