Logga in





Smärtan

enorm

Sanningen

ofattbar

Sorgen

som äter upp

oss

som blev kvar



Du vackre

fine vän

Du kämpade

in i det sista

för att få

vara en del

av oss

av livet



Önskar

dig frid

kärlek

var du än

må vara nu


Min vän
aldrig

glömmer

jag dig



Fri vers av sommarmoln
Publicerad 2013-09-18 12:21


träsnidaren
Livsvacker!
2013-09-18


Robin V
Mycket fint!
2013-09-18


ej medlem längre
Så fridfullt och vackert!
2013-09-18