Smärtan
enorm
Sanningen
ofattbar
Sorgen
som äter upp
oss
som blev kvar
Du vackre
fine vän
Du kämpade
in i det sista
för att få
vara en del
av oss
av livet
Önskar
dig frid
kärlek
var du än
må vara nu
Min vän
aldrig
glömmer
jag dig
Fri vers av sommarmoln
Publicerad 2013-09-18 12:21
träsnidaren
Livsvacker!
2013-09-18
Robin V
Mycket fint!
2013-09-18
ej medlem längre
Så fridfullt och vackert!
2013-09-18