Logga in





Ibland regnar det

Det är för att du ska växa


Ibland är allt ett grått töcken

Det är för att du behöver vila reflektera och få insikt


Ibland skiner solen

Den finns där för att du åter ska blomma ut

och se ljuset och allt det vackra runt om kring dig


Alla dagar lika viktiga

Även om vi inte alltid kan förstå det


Många tar allt för givet

Men

Inget är för givet


Allt är en gåva

Varken du vill ha den eller inte




Värdet kan komma senare...



Fri vers av Anna Nyman
Publicerad 2013-10-07 10:07


Tabac
Ja, värdet brukar stiga med tiden.... Fin text!
2013-10-07


Lars Hedlin
JA insiktfullt...Allt är en gåva som du säger!
2013-10-07