Ibland regnar det
Det är för att du ska växa
Ibland är allt ett grått töcken
Det är för att du behöver vila reflektera och få insikt
Ibland skiner solen
Den finns där för att du åter ska blomma ut
och se ljuset och allt det vackra runt om kring dig
Alla dagar lika viktiga
Även om vi inte alltid kan förstå det
Många tar allt för givet
Men
Inget är för givet
Allt är en gåva
Varken du vill ha den eller inte
Värdet kan komma senare...
Fri vers av Anna Nyman
Publicerad 2013-10-07 10:07
Tabac
Ja, värdet brukar stiga med tiden.... Fin text!
2013-10-07
Lars Hedlin
JA insiktfullt...Allt är en gåva som du säger!
2013-10-07