Logga in


Fri text

"vi är snart framme sa han"
Jag hatar den kommentaren............
"vi måste prata sa han"
Jag gnisslar tänder och hatar........och rädd...
"nu säger han"
jag hatar honom och jag älskar älskar honom, låt aldrig färden ta slut.........



Fri vers av Regnbågar
Publicerad 2014-03-08 20:01