Du är inte här
men jag kysser
din kind
en kyss som
jag sänder
med smekande vind
öppna ett fönster
ställ det på glänt
vinden du känner
är kyssen jag sänt
Fri vers av Eliza-69
Publicerad 2014-10-08 18:30
axveronika
Ah, så härligt
2014-10-15
ej medlem längre
härlig text, gillar rytmen :)
2014-10-14
Maja Starchild
Riktigt fint beskriver och drömmande ^^
2014-10-14
ej medlem längre
Ömt och fint skrivet.
2014-10-14
Carina Bendix
Mycket vacker och bra skriven.
2014-10-08
ej medlem längre
Härligt fina du <3...mer rim tack <3
2014-10-08
Oscar E Quinn
Och inte bara det utan den är väldigt fin. Gillar! Kram
2014-10-08
Oscar E Quinn
Gulligaste du skrivit tycker jag! ;)
2014-10-08
ej medlem längre
Oh, så fin!!!
2014-10-08
ej medlem längre
Underbart!
2014-10-08