Logga in








Du är inte här

men jag kysser

din kind

en kyss som

jag sänder

med smekande vind

öppna ett fönster

ställ det på glänt

vinden du känner

är kyssen jag sänt




Fri vers av Eliza-69
Publicerad 2014-10-08 18:30


axveronika
Ah, så härligt
2014-10-15


ej medlem längre
härlig text, gillar rytmen :)
2014-10-14


Maja Starchild
Riktigt fint beskriver och drömmande ^^
2014-10-14


ej medlem längre
Ömt och fint skrivet.
2014-10-14


Carina Bendix
Mycket vacker och bra skriven.
2014-10-08


ej medlem längre
Härligt fina du <3...mer rim tack <3
2014-10-08


Oscar E Quinn
Och inte bara det utan den är väldigt fin. Gillar! Kram
2014-10-08


Oscar E Quinn
Gulligaste du skrivit tycker jag! ;)
2014-10-08


ej medlem längre
Oh, så fin!!!
2014-10-08


ej medlem längre
Underbart!
2014-10-08