Logga in


Man kan inte göra något sinnessjukt
och sen skylla på att man är taskigt vaggad
Jag köper inte det
För om man är det så borde man ha lärt sig av
livets hårda skola att inte göra det
mot någon annan det som man själv kanske
har blivit utsatt för då man vet
hur ont det gör
Inte så speciellt snällt
Utan snarare är det då en medveten handling
Beräknande
Vilket inte är okej!

Ken Cassel
11/12-2014



Fri vers av Ken Cassel
Publicerad 2014-12-11 07:08


ResenärGenomLivet
Tyvärr så är dessa handlingar ganska vanliga...och jag håller med dej...det är inte okej...
2014-12-11